- Pacjent,
- przedstawiciel ustawowy pacjenta,
- opiekun prawny lub osoba sprawująca faktyczną opiekę nad pacjentem
mogą korzystać z pomocy
Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego
Laura Staszak
w czwartki i piątki w godz. 7:15 – 15:15
w budynku administracyjnym szpitala Pawilon 11 lub na oddziale.
W pozostałe dni pracujące tygodnia rzecznik jest dostępna
pod numerem telefonu/adresem mailowym:
tel.: 532 391 477
e-mail: l.staszak@rpp.gov.pl
w godzinach
poniedziałek, wtorek, środa 8:15 – 16:15.
Do zadań Rzecznika Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego należy w szczególności:
• pomoc w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego;
• wyjaśnianie lub pomoc w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów szpitala psychiatrycznego;
• współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów szpitala psychiatrycznego;
• inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno – informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych, udzielanych przez szpital psychiatryczny.
Rzecznik Praw Pacjenta
Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Bezpłatna Infolinia Rzecznika: 800 190 590 (czynna pn. – pt. w godz. 8.00 – 18.00)
Sekretariat: tel. 22 532 82 50, fax. 22 532 82 30
e mail: kancelaria@rpp.gov.pl