Pełnomocnik do spraw Praw Pacjenta SPSZOZ „Zdroje”
Dorota Przeradzka
- przyjmuje od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 14.00
w siedzibie SPSZOZ „Zdroje” przy ul. Mącznej 4 w Szczecinie
Budynek Administracji Pawilon 11, pokój nr 28
- skargi i wnioski mogą być wnoszone:
1. pisemnie:
adres do korespondencji:
SPSZOZ „Zdroje”
ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin
2. pocztą elektroniczną – kontakt e mail: pacjent@zoz-zdroje.pl
3. osobiście – w siedzibie pełnomocnika
4.ustnie – przyjmujący zgłoszenie sporządza protokół, który podpisują: wnoszący skargę bądź wniosek i przyjmujący zgłoszenie
- telefon kontaktowy: 91 880 6365
- skargi i wnioski wnoszone na piśmie (również w formie elektronicznej) powinny zawierać imię i nazwisko wnoszącego, własnoręczny podpis oraz adres do korespondencji – brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
- skargi i wnioski są rozpatrywane nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpływu do SPSZOZ „Zdroje”. W sprawach szczególnie skomplikowanych lub w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwią rozpatrzenie skargi w powyższym terminie – odpowiedź zostanie udzielona w terminie do dwóch miesięcy od daty wpływu skargi/wniosku. O wyniku rozpatrzenia SPSZOZ ”Zdroje” zawiadamia wnoszącego na piśmie bądź w formie elektronicznej, jeśli skarżący wybierze taką formę korespondencji.
Jeśli uważasz, że zostały naruszone prawa pacjenta możesz zgłosić skargę/ wniosek do:
Rzecznika Praw Pacjenta
Kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa
Bezpłatna Infolinia Rzecznika: 800 – 190 – 590 (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-20.00)
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
e mail: kancelaria@rpp.gov.pl